Bilder från polen






Hemma i sverige igen! Fast jag har varit det i två dagar nu. Sen senaste gången jag skrev har jag lekt massor med mina tre små söta kusiner, träffat min vän magda och hennes pojkvän, fått naglarna fixade på salong för 75 kr (hur värt!?), klippt mig, köpt nya glasögon (och till och med gått runt i dem, bland folk), haft ett litet 18årsfirande i förskott, spelat Harry Potter och de vises sten på dataspel en hel dag, blivit jättebortskämd av alla släktingar, läst ännu mer böcker, klarat över 700 banor på unblockme, varit på starbucks, varit ute och sprungit två gånger och sen har jag suttit och varit frustrerad över vädret flera gånger. Det regnade konstant i tre veckor (typ översvämningsregn liksom, gräsmattan var nästan en sjö och vi hade flera centimeter vatten i källaren) och en dag var det 12 (!) grader. Så jag är blekare än någonsin och lite ledsen över det. Kommer sakna alla därborta väldigt mycket i alla fall.

Kommentarer

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback