Hejdå Tesse

Nu är avskedet avklarat. Lyckades dra ut på det ett bra tag men sen var jag tvungen att inse att jag inte kunde sitta vid hennes köksbord hela natten. Känns hur konstigt som helst nu och jag fattar typ ingenting. Ni vet hur människor älskar att plåga sig själva? Typ som efter hela norgegrejen, jag kunde inte låta bli att läsa alla hemska och sorgliga artiklar jag kunde hitta på hela internet och kolla på bilder på alla unga offer och läsa hur anhöriga beskrivit deras fina personligheter eller sista ord. Nu får jag istället lust att läsa igenom hela våran gamla blogg full av minnen och bilder från de senaste två åren.


2009

Jag kommer sakna dig, så galet mycket<3


Kommentarer

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback