Jag bara sover och sover

Jag förstår inte, finns det inte en gräns för hur mycket man kan sova? Förutom ett vårdcentralenbesök igår sov jag typ hela dagen. Sen sov jag hela natten. Sen har jag sovit nästan hela dagen idag. Blir fortfarande inte frisk. Börjar känna mig rastlös. De stunder jag inte sovit har jag hunnit tröttna galet på min jordgubbsdesign som såg ut att tillhöra en 42 årig matbloggerska och därför ändrat om lite saker. Ännu en tillfällig design haha. Att jag aldrig kan bli nöjd.

Sen har jag gjort en spotifylista med mina favoritlåtar från peace. Eftersom jag inte har gjort något roligt förutom att ligga och vara sjuk sen jag kom hem lever jag kvar lite i förra veckan istället hehe. I alla fall så har jag ju lyssnat på de flesta av låtarna på listan väldigt mycket innan, men nu är de så mycket bättre för att jag har sett de framföras live och har massa minnen till dem. Här är listan för den som är intresserad. Tyvärr så finns ju inte mangelåten på spotify, annars hade den haft en självklar plats.

Måste förresten dela med mig av den bästa raggningsrepliken under veckan också: "Hej, gillar du Håkan Hellström? Vet du vilken min favoritlåt är?" och så börjar han riva på min hand. Haha. Håkanfans fattar.


Bästa bilden haha

Kommentarer

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback