Uppdatering från polen

Hejsan hoppsan bloggen! Har hittat internet här borta nu. Resan har hittills inte riktigt blivit som vi tänkt oss kan man säga, min lillasyster har nämligen hamnat på sjukhus för att hon har haft jätteont i magen. Först misstänkte de blindtarmen men det verkar vara någon jobbig bakterieinfektion istället. Hon har i alla fall legat på sjukhuset i tre dagar nu men blir förhoppningsvis utskriven imorgon eller på måndag. Annars har det inte hänt så mycket den här veckan. Har läst galet mycket böcker och gått på promenader med mormor och skvallrat om grannarna, haha. Ganska intressant faktiskt. Sen har jag varit på sjukhuset och underhållit min syster med spel och sånt när hon mått bra. Och nu sitter jag med pappa på kfc och vi är jättesociala med varsin mobil/ipad som vi kopplat upp till nätverket här. Snart ska vi hämta upp storasyster från flygplatsen också så är hela familjen samlad. Mycket mer än så hade jag väl inte att säga.

vi hörs!

Kommentarer

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback