Festivalpanik

Jag köpte min peace&lovebiljett redan i november då det var över ett halvår kvar och plötsligt är det bara två dagar! Helt gaaaaalet. Har googlat runt lite efter packlistor och andra tips och jag får bara mer och mer panik. Känner typ att jag inte har någon koll överhuvudtaget. Mat? Campingstol? Gummistövlar? Magväska?? Sen har jag blivit så skrämd av alla stöldvarningar att jag i princip föreställer mig att jag kommer hem med en tom väska efteråt. Om inte väskan också blir stulen. Och aldrig i livet att jag kan sätta upp ett tält? Tältade senast när jag var en liten scouttjej, och då lät jag helst någon annan göra jobbet.

Sen kom jag på att jag verkligen vill klippa mig innan jag åker. För att mitt hår är sjukt fult och slitet men också för att ha lite mindre hår att handskas med. Men malin är i kalifornien och hur många frisörsalonger har öppet på midsommardagen? Eller på söndagar? Och när skulle jag ens hinna?

Okej, jag ska lugna ner mig lite nu. Allt löser sig. Hoppas jag.


Kommentarer
tesse skriver:

Anitaaaaa nu kan du ju i alla fall sätta upp ett tält!! :)

Datum och tid: 2011-06-25 - 22:20:41
Anita skriver:

oooh min första kommentar! hahah jaaaaaaa det kan jag!! :)

Datum och tid: 2011-06-25 - 23:33:43

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback