I wanna make a supersonic man out of you

Hej kära blogg. Är visst inte så aktiv här nuförtiden. Som jag har sagt tidigare, om ni saknar mig jättemycket finns jag på twitter. Twitter är himla bra när man väl fattat grejen med det, vilket tog ett tag för mig. Blogginlägg måste man alltid lägga ner så mycket tid och tanke och bilder på. Det är ju fint och så men det kan ju bli lite tomt på inlägg under stressade perioder. På twitter kan man bara slänga ur sig alla konstiga tankar man kan få under en tågresa till skolan utan att bry sig om någon egentligen läser eller inte. Ni hittar mig iaf på @hejanita.

Annars så består livet mest av projektarbete, mattepluggande, sommarjobbsletande, studentklänningspanik, utklädnadsplaner till alla studentskivor, högskoleansökningar och framtidsångest. Allt detta växer sig förstås större nu när det är påsklov och jag plötsligt har massa tid. Men på onsdag åker jag till Paris så jag har egentligen bara två dagar på mig att plugga, planera och tänka klart. Min attgöraunderpåsklovet-lista är rätt så lång.

En av sakerna jag vill hinna med är att visa alla bilder från London.

Kommentarer

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback