Fueron los días más felices para mí

Fotade mest hus och landskap och sånt i Bilbao, men här är i alla fall en bild från fannys iphone som vi tog under någon lång bussresa någonstans. Till Lekeito eller Gernika eller någon annan konstig baskisk stad.

Varför är sommarlovet så himla kort egentligen? Jag vill ju kanske åka ner till baskien igen och så vill jag ju gå på någon festival (putte i parken<3) och så vill jag kanske åka på sol/partyresa och så vill jag hinna vara i polen lite och så ska jag helst hinna med så mycket jobb som möjligt också. Måste bara hitta ett jobb först. Så ja, sommaren känns ju rätt oklar. Fast något som är ännu mer oklart är väl vad som händer efter sommaren. Men aja.

Kommentarer

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback