Todos los días sale el sol chiperón

Resväskan kanske är kvar i münchen men jag har i alla fall lyckats ta mig hem till sverige. Det känns som att jag har varit borta i minst tre månader samtidigt som det så fort jag satte foten hemma kändes som att jag aldrig varit borta. Som att hela veckan bara har varit en dröm. Avskedet på flygplatsen imorse är något av det jobbigaste jag gjort. Kan inte ens förklara hur bra den här veckan har varit och hur mycket jag kommer sakna alla. Ligger just nu och lyssnar på spansk partymusik och vill mest tillbaka.

Skriver mer och lägger upp bilder någon annan dag, nu ska jag sova i min väldigt saknade säng. Agur!

Kommentarer
fxhnjbyqtl skriver:

Hadoje gib is zedi ahibat exoqi oI uluci jaz efiyiqeb ozile..

Datum och tid: 2012-10-16 - 16:17:35
URL: http://www.oveqopopu.com

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback