Som om natten var skriven utav Plura, så dansar vi i paradis

Himla bra kväll på strand med Agnes och Olga igår. Det knäppa är att vi lyckades vara där i tre timmar utan att vara på dansgolvet en enda sekund, ändå kan jag inte komma ihåg senaste gången jag hade så roligt. Nästan direkt när vi kom dit blev vi utmanade av några killar på en fotbollsspelsmatch och sen fastnade vi liksom där. Och vi var så bra att vi vann sju matcher i rad mot olika motståndare! Så vi blev rätt så kaxiga kan man säga. Sen skulle vi bli bjudna på öl om vi vann nästa men bara för det så förlorade vi. Men i alla fall, himla rolig kväll och himla många trevliga personer.

På torsdag nästa vecka ska jag förresten skriva på lite kontrakt och sen har jag plötsligt ett litet extrajobb. Så jag är glad.

Kommentarer

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback