om nittioåtta dagar är jag fri/arbetslös

Matbilder alltså. Finns det något bättre? Har blivit lite smått beroende på senaste tiden. Mitt under mackgörarprocessen, efter att jag ätit upp min fina skål med vaniljyoghurt, kiwi och varma hallon, insåg jag att jag egentligen inte ens var hungrig längre. Var så ivrig att jag inte hann tänka efter. Men vad gör man inte för lite fina bilder?

Om 98 dagar tar jag studenten. Nittioåtta dagar kvar av gymnasiet. Det är så stört. Sen är allt efter den 12 juni bara ett enda stort frågetecken. Hela sommaren, hösten och sen resten av livet typ. Har väl lite idéer och sådant men inget är ju bestämt. På många sätt väldigt skrämmande men samtidigt så himla spännande. Ser fram emot det. Kan ju i princip göra vad jag vill, med vissa ekonomiska begränsningar kanske. Sen behöver jag faktiskt inte resa jorden runt eller volontärarbeta i afrika hela det närmaste året för att känna mig fri, bara vetskapen om att jag kan göra det om jag nu skulle få lust räcker rätt långt.

Kommentarer

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback