En lögn blir lätt en sanning när den kommer inifrån

Och så har det varit helg igen. Det blev en fredag på sommar! precis som förra veckan. Lite mindre extrema köer och mer lagom mycket folk denna gång bara.

Denna söndagskväll är en sådan där kväll då jag vill göra allt annat än att sova. Halsen och hostan dödar mig och jag försöker komma fram till om det är pollenallergi eller vanlig förkylning men utan resultat. Imorgon har jag spanskaprov och jag borde verkligen repetera alla där de där oregelbundna preteritumformerna som jag alltid glömmer bort men jag orkar inte. Har helt tappat motivationen för alla de här sista proven i gymnasiet. Vill bara att sommaren ska komma på riktigt nu.


Kommentarer

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback