hej några månader senare

Råkade kika in här på bloggen och läsa igenom arkivet. Hittade ett inlägg från förra året där jag bestämt skrev att jag aldrig får sluta blogga eftersom så många minnen då skulle försvinna. Tydligen var det ett nyårslöfte också, att 2012 skulle bli ett bra bloggår. Ajdå, var min spontana reaktion på det. Skämdes ganska rejält när jag tänkte på hur mycket som faktiskt har hänt de senaste månaderna och hur lätt det är att glömma. Blev alltså hemskt sugen på att börja skriva igen, för min egen skull sen får jag väl se om några av er hittar tillbaka hit.

Ha det bra så länge så hörs vi snart.

Kommentarer
Anonym skriver:

wohooo ett inlägg!!!!

Datum och tid: 2012-11-11 - 18:17:49
URL: http://tessetesse.devote.se
tesse skriver:

Men anita skulle inte du göra fler inlägg??!X)

Datum och tid: 2012-11-30 - 17:14:40

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback