Men jag har en last som håller mig fast i ett järngrepp varje vinter

Jag har börjat skriva på någon slags årssammanfattning av 2011 och insett en sak. Jag får aldrig sluta blogga. Utan bloggen skulle jag inte ha någon som helst aning om vad jag gjorde exempelvis i februari detta år. Det ska bli mitt nyårslöfte, att fota och blogga mer. För jag tycker ju att det är jätteroligt. Men ibland går det lite sämre av någon anledning. Men 2012 ska bli ett bra bloggår. Det ska bli ett bra år överhuvudtaget.

Julhelgen har varit fin trots en värkande hals och ett antal nysattacker. Det är så typiskt att jag aldrig aldrig är sjuk i vanliga fall men måste bli det så fort det blir lov. Nu är jag frisk i alla fall och det är bra för framför mig väntar en rolig vecka! De tre sista personerna i gänget bli äntligen 18 och det ska såklart firas.

Snart kommer mina systrar hem med en massa sushi som vi äta till lunch. Mums!

Kommentarer

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback