Nämen hej!


Jag har blivit hemskt dålig på det här. Kan ju berätta lite vad jag har gjort de senaste dagarna i alla fall.
I tisdags träffade jag jenny, dagen bestod ungefär av att vandra runt i affärer och sitta en evighet på tullys och äta världens godaste räkmacka. Jättemysigt var det, vi träffas ju alldeles för sällan.

Igår var jag och shoppade med mamma och fick med mig lite trevliga saker hem. Hur bra som helst. På kvällen drog jag ut med Matilda och några till, först till hellströms och sen till det omtalade baba sonic jag ännu inte hade varit på trots att jag varit 18 i hela två månader. Där inne träffade jag massa klasskompisar, grannklasskompisar, bildare, sammare, barndomskompisar och även Karro! Så himla kul haha. Riktigt bra kväll i alla fall, trots knuffandet på dansgolvet.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen träffa Karro, planerat den här gången.

Kommentarer

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback