Och höstlovet lider mot sitt slut


Gårdagen spenderades hemma hos Fanny med massa fina. Vi åt tårta och pizza och skrev "vikhistorier" där jag flera gånger råkade hamna i olika opassande situationer med andras pojkvänner och lillebröder, haha. Mycket skratt blev det i alla fall. Idag planeras det utgång för att Fanny fyller myndig vid tolvslaget men just nu är jag sådär lagom taggad för att jag har världens äckligaste jätteblåsa på läppen och helst vill gömma mig under täcket hela dagen och inte låta någon se mig. Tänk vad en sån sak kan påverka humöret och självförtroendet.

Sen får jag ångest över att lovet snart är slut och över allt plugg som väntar. Just nu känns allt lite blä, men jag ska försöka rycka upp mig. Kan ju inte låta sånt här förstöra den sista riktiga lovkvällen.

Kommentarer

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback