Kom hit och rör om


Melissa Horn - Jag saknar dig mindre och mindre

Vaknade för inte så längesen från att ha sovit någon timme. Har inte blivit mycket sömn den här helgen, är helt slut. I fredags var jag ute och även om det inte blev en jättesen kväll så kom jag inte hem förrän vid fem för att jag för ovanlighetens skull tog nattbussen istället för att sova hos någon, hemresan tog totalt två timmar?? Inte okej. Sen igår var det fest i åkersberga, på olgas landställe. Insåg inte hur långt bort det ligger förrän jag kollade på en karta alldeles nyss, herregud haha. Tog två timmar dit och tre timmar hem imorse. Känns som att jag har spenderat typ 90 % av min helg på bussar/pendeltåg/tunnelbanor/roslagsbanor mm.

Nej nu måste jag ta tag i matten. Men nästa vecka är det höstlov och halloween och allt, något att se fram emot i alla fall!

Kommentarer

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback