God morgon


Vaknade klockan ett. Försökte förklara det med vintertidsomställningen fast sen kom jag på att det betyder att jag egentligen vaknade klockan två?? Hehe oj. Men kvällen igår var såååå grym! Halloweenfest var det alltså, och alla var jättefina/läskiga och jag var en glad hippie. Överväger att bli det på heltid, det var ganska najs. Kände mig lugn och harmonisk liksom. Jag har seriöst typ aldrig varit med om ett sånt drag på dansgolvet på en hemmafest förut, det fanns verkligen stunder då ALLA dansade tillsammans. Jätteblandade människor var det också, hur roligt som helst.

Men nu ska jag upp och äta frukost.

Kommentarer
Tesse skriver:

hahah teleportering eller något över atlanten igen, jag var också hippie för halloween!!!!! :))

Datum och tid: 2011-10-31 - 05:39:33
Anita skriver:

hahahaha jag såg det precis, sjukt roligt ju!!!!! :)

Datum och tid: 2011-10-31 - 11:55:35
URL: http://anitaa.blogg.se/

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback