Slagsmålsklubben - Hänt



Igår firade vi olga som fyllde 18 i juli, bättre sent än aldrig! Det var jättetrevligt i alla fall. Sen när jag kom hem skypeade jag med tesse och jag fick höra om all high school drama där borta haha, det är ju typ precis som på amerikanska filmer! Så himla roligt. Idag kommer det massa familjevänner och släkt och sånt hit på middag för att fira mina födelsedag och seeen blir det förhoppningsvis sommar! för sista gången. Jag har i för sig bara varit där en gång haha, men lite sorgligt är det ju att det stänger för året. Men ja, det är ju inte sommar längre. Frågan är bara om man kommer in, det är över 7000 som har attendat på facebook och det får plats typ 3500 eller något. Men aja, man kanske får dra någon annanstans annars.

Nu måste jag fortsätta springa runt och städa och hjälpa till med mat och sånt.
'

Kommentarer

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback