Tvåhundraåttio dagar

Jag orkar inteeee med skolan. Vet inte vad det är med mig, har typ struntat i alla läxor vi fått hittills och kommit med dåliga ursäkter hela tiden. Känns så totalt oviktigt och onödigt. Vill ta studenten typ nu, känns inte ens skrämmande längre. Känner mig färdig med gymnasiet. Känner mig gammal. Haha. Vill bort härifrån ett tag. Från Stockholm. Från Sverige? Hade en två timmars filosofisk religionslektion idag och så kom alla de där vadärmeningenmedlivet tankarna fram. Man blir lite konstig i huvudet av att tänka på sådant. Det är för mycket för min lilla naturarhjärna, meningen med livet är att föröka sig och föra sina gener vidare. Eller var det inte så?

"Man ska inte skyla en sån vacker mage" fick jag höra av en 40-årig gubbe på skolgården idag när jag försökte dölja att min redan relativt korta tröja blåste upp lite väl mycket. Kände att det blev något av en tvärtomeffekt på det, ska nog inte ha den tröjan mer..
Dags för ny frisyr kanske?

Kommentarer

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback