Jag ska vara som färger som bara syns på natten

40 dagar. 18 normala skoldagar. 5 prov. 1 projektarbetesredovisning. Det är det som är kvar av gymnasietiden. Är precis sådär förvirrad och proppfylld med funderingar/ångest/panik inför och kring framtiden och livet som man ska vara i den här perioden av livet.

Då är det skönt att det händer så mycket hela tiden att man knappt hinner tänka på någonting alls. Sen senast har jag bland annat hunnit gå på en hel del studentskivor. Utklädd till mojito med blad i håret på filips, grönmålad i ansiktet föreställandes avund på jennys och klädd som mimare på sofies. I mimarkläderna hann jag även se en valborgsbrasa på riddarholmen. Sen har jag fikat med gamla gänget, varit på mankinds spelning på bästa bonden, ätit oreos i johannesfred och spelat Jag är inte rädd för mörkret på repeat. Ikväll är det karros studentskiva också, som blir den sista för i år.


Kommentarer

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback