Kvällsrutiner

Kom precis hem, är supertrött, men jag kan inte gå och lägga mig helt plötsligt bara sådär. Jag måste göra min kvällsrutin först. Sitta med datorn i sängen, lyssna på musik, kolla på någon serie, läsa lite bloggar. Som jag gör varenda natt, åtminstone en liten stund, annars kan jag inte sova. Det går inte att komma ifrån. Väldigt patetiskt egentligen.

Träffade Jenny i alla fall och hon drog med mig hem till någon kille hon kände. Blev lite filmtittande och så. Trevligt trevligt. Annars har jag spenderat det mesta av dagen på ikea. Mitt rum börjar äntligen likna något, bara några saker kvar. Ignorera det faktum att jag faktiskt flyttade ner hit för flera år sedan och att det är först nu jag börjar bli nöjd.



Kommentarer

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback