Lördag den trettonde

Kollade på gossip girl bloopers förut, i en scen glömmer chuck/ed whatever bort sin replik och utbrister istället något på REN BRITTISKA. Herregud vilken chock haha. Jag kanske är helt efter men jag hade ingen aning om att han var brittisk. Nu har jag roat mig med att kolla på massa intervjuer med honom, hur roligt som helst ju. En brittisk Chuck Bass. Han blev plötsligt 10000 gånger snyggare.

Gårdagen med Karro var jättetrevlig. Efter mötet gick vi runt och kollade efter födelsedagspresenter till våra lillasystrar som båda fyller år inom några dagar, pratade massor, åt sushi, köpte likadana virkade linnen som båda sen satte på sig, köpte massa godis och sen till sist kollade vi på Harry Potter med dubbla glasögon. Åh vad den var bra! Så sorgligt att allt verkligen är slut nu, man har liksom växt upp med honom och han har varit där hela barndomen. Nu är barndomen slut. Om 19 dagar även på papper.

Ikväll blir det lillasysterfirande med den lilla släkt vi har i det här landet (en låtsasfarfar) och storasysters blivande svärföräldrar som är i sverige på besök. Kräftor och tårta på samma kväll, vem säger nej till det?


Vill ni veta var vi köpte våra linnen förresten? På hötorget. Alltså PÅ själva torget, mitt bland alla kantareller och jordgubbar. Man kanske borde börja shoppa mer där?

Kommentarer

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback