16 december

Min bästa vän i några dagar framöver<3

De senaste dagarna har jag verkligen insett hur mycket jag gillar min skola och min klass, det går ju lite i perioder det där. Sen är faktumet att det endast är en termin kvar till studenten rätt så (väldigt) skrämmande. Tänk liksom att inte gå på södra, att inte ha samling varje fredag (har gått på den kanske två gånger under hela trean men ändå), att aldrig uppleva killergame igen, att inte skratta åt flummiga esteter i korridorerna, inte klaga på allt från maten till stolarna och lampan som alltid täcker klockan i matsalen, inte ha lektioner med världens bästa Lars eller Pernilla och sist men inte minst att inte träffa klasskompisarna varje dag längre. Går ju inte ens att föreställa sig.

Igår var det djäknespelet och djäkninnefesten, allt var hur bra som helst! Djäknarna var grymma, jag skrattade konstant i två timmar och festen var jättelyckad. Någon gång där mitt i natten efter några timmars dansande gick vi hem till agnes och sov och fyra timmar senare var det dags att åka till skolan. Pigg och fräsch var jag verkligen idag.

Nu ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback