Hälsa till satan, vi hörs

Packa packa packa... Imorgon drar jag till polen och är borta i tre veckor. Tre veckor av lugn och ro, isolering från omvärlden, massa solstolsliggande och läsning av en hel del halvdåliga, lättlästa tjejböcker. Fast i år råkar jag faktiskt ha med mig både Stolthet och fördom och Svindlande höjder. All litteraturhistoria vi har läst i svenska b har verkligen skadat mig hehe. Sen om jag väljer någon av dessa eller något i stil med Babbeldrottningen i New York när jag väl ligger i hängmattan återstår att se... 

Jag är fett taggad på Harry Potter och hemligheternas kammare på trean idag klockan åtta. Mer spännande än så kan väl knappast en fredagskväll bli??

Juste, min mobil dampar galet och vill inte att jag ska få några sms. Åh, det kanske är dobby som är inblandad för att han vill att jag ska tro att jag inte har några vänner för att det på något sätt ska rädda mig från en ond basilisk!? Haha. Jag är så rolig. Men nej det jag ville säga var att smsen inte kommer fram, eller så kommer de fram många timmar senare. Så känn er inte dissade ifall jag inte svarar.


fina storkusinen

Kommentarer
fhaduna skriver:

Ogaxu humu, go cis anano i umesi wilob bi reqi I!!

Datum och tid: 2012-10-16 - 16:04:06
URL: http://www.jusazaqudi.com

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback