Jag får liksom ingen ordning på mitt liv



Har egentligen absolut inget att skriva eftersom mina dagar är lika tråkiga allihopa just nu... Sova, hosta, sova, hosta lite mer, sova lite mer, knarka strepsils, sova, se något dåligt tvprogram, hälla i mig hostmedicin som inte fungerar (jag känner mig lurad, herr doktor sa att jag skulle sluta hosta på en halv minut!), hosta, hosta, hosta. och sova.

Fast jag är lite glad över mitt nya 16 gb minneskort till mobilen. Jag kan alltså ha åtta gånger så mycket musik som jag brukar kunna ha, hur bra?? Så jag har fixat massamassa musik. Glad tjej.

Och så måste jag erkänna en sak, även om det tar emot. Jag sitter och lyssnar på håkan just nu. Jag kan fortfarande inte säga att jag är helt frälst, men det finns ändå något där. Jag börjar med motvilliga, långsamma steg gå över till den andra sidan. Man kan ju tro att jag fick någon wow-upplevelse under konserten, men så var det inte riktigt. Jag satt faktiskt och sov.

Kommentarer

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback