Mardrömmar och midsommar

Började kolla på en film igårkväll som verkade väldigt normal och lugn, handlade om en tjej som gör slut med sin pojkvän och börjar leta efter en inneboende. En tjej flyttar in som verkar jättegullig och allt. Sen visar det sig att hon är helt psycho och börjar flippa ur och mörda alla i hennes omgivning på olika kreativa sätt. En sak som är säker är att jag aldrig tänker skaffa en främmande inneboende... sjukt obehaglig film. Efter det fastnade jag framför csi. Blev tillslut kanske lite för mycket mord och blod för mig för jag somnade inte förrän det började bli ljust någon gång vid 3-4 och vaknade av hemska blodiga mardrömmar flera gånger. Trodde inte jag var SÅ känslig... största mesen haha..

Idag är det ju midsommar. Jag firar verkligen aldrig det för vi lyckas alltid vara bortresta den dagen. Förra året satt vi på en flygplats i Buffalo mitt i natten och åt jordgubbar, alltid något. Året innan var jag i London tror jag. Men nu tänkte jag i alla fall gå ut och plocka jordgubbar i trädgården och förbereda mig inför en äkta svensk midsommar med sill och potatis och hela grejen.


Kommentarer

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback