Vi är som personifierade tvåtusental i ett virrvarr av chanser och val

Igår blev det lite födelsedagsfirande av mamma som innehöll världshistoriens godaste tårta och sen blev det lite dans på slakthuset.

Just nu undrar jag mest hur jag ska klara av tisdag, veckan som följer och sedan resten av terminen. Från att sova cirka 11 timmar per natt till att vara mer än nöjd om jag lyckas sova 7. Från att gå upp vid 2 på dagen till att gå upp vid 6 på morgonen. Från att göra ungefär ingenting ansträngande under dagarna till att ha ett fullspäckat schema med lektioner och prov och dessutom ha en spanjorska att ta hand om. Herregud. På tisdag halv fyra väntar hon på mig på cityterminalen. Det kommer bli himla spännande och roligt men så intensivt och påfrestande.


Kommentarer
din vän tesse skriver:

haha Mira sa att ha spanjoren där var som att ta hand om ett barn 24/7 i en vecka utan något tid ensam haha. Hon sa ju att det var jättekul också men att när han hade åkt så sa hon att hon satt ENSAM och var glad :P

Datum och tid: 2012-01-09 - 05:59:18
Anita skriver:

Haha ja jag har hört att det är rätt jobbigt.... men det är ju kanske bra träning för framtiden, om jag vill ha barn och så liksom! haha

Datum och tid: 2012-01-09 - 16:09:52
Tesse skriver:

Hahahah du skulle ha sagt något!!!!;)))) Du får fixa den hur gärna som helst!!!!:P :) Jaaa jag började typ den här helgen så jag har bara kommit två eller tre episoder, men jag tycker redan det äger haha!!!:P Hur långt har du kommit???:))))



Hahahah precis, bra preparation för att få barn;))))

Datum och tid: 2012-01-10 - 00:02:21
Anita skriver:

Jag ville ju inte förolämpa din nuvarande design... Hehe:p

Haha ja man är ju helt fast efter första avsnittet!! Jag har sett typ 13 eller 14 tror jag!:)

Datum och tid: 2012-01-10 - 13:40:10
tesse skriver:

Hahahahaha kan du ens kalla det design?? X)))) Och for ovrigt skulle du bara ha forolampat din egen grunddesign eftersom jag snodde den fran var gamla blogg hahahahah!!!!!! X)

Datum och tid: 2012-01-10 - 19:24:59
tesse skriver:

ja verkligen totalfast!!!!!! Fast jag ar jatteirriterad pa Jenna! Hon bara gar runt och ar jobbig!:P

Datum och tid: 2012-01-10 - 19:26:07
Anita skriver:

Hahaha men jag vet ju inte, du kanske ville ha det så liksom...:P

Jaaaaaa det är SÅÅÅÅÅ spännande att man DÖR ibland!

(älskar att det ser ut som att jag typ har många läsare för att jag har fett många kommentarer på det här inlägget nu och sen är det bara den här konversationen mellan oss hahahah)

Datum och tid: 2012-01-11 - 21:22:22
tesse the american skriver:

Hahaahah jaaaaag veeet X))))) Trevlig bloggkonversation hehehe;))

Datum och tid: 2012-01-12 - 06:20:30

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback