"Korkade sossar demonstrerar mot Kungsholmen?!"

Alltid lika smart hon den där kissie, detta är det roligaste jag läst på hur länge som helst. Och apropå det så vann ju södra den andra deltävlingen av läroverksfejden när vi ändå var där.

Eftersom vi läste svenska b förra året har jag istället för att skriva nationella prov varit ledig och kunnat chilla galet hela dagen. Det blev en frukostdejt med Fanny och sen en liten shoppingrunda. Sen var det hem, baka en kladdkaka, äta kladdkaka och sen plockades matte e-böckerna fram så chillandet tog väl slut där någon gång. Fyrtioåtta dagar till studenten och trettiofem till betygssättningen så har jag just nu massa trevliga prov och slutuppgifter att se fram emot. Mösspåtagning på fredag också. Försöker fortfarande planera sommaren och lyssnar annars rätt så mycket på kent igen.



Kan inte ha instagram på min dumma mobil men jag lånar mammas ipad ibland. Heter @hejanita där också.

Kommentarer

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback