Vals för satan (din vän pessimisten)

Sov i ungefär 12 timmar i natt och det var väldigt behövligt. Den senaste veckan har jag inte fått så himla mycket sömn då jag från fredag till fredag var ute 5 gånger på 8 dagar!!! Helt galet. Hur orkar jag ens? I fredags var det premiär för sommar! och det var så himla roligt. Det var ju där jag var på min första lagliga utgång, dagen efter min 18årsdag i september och sen veckan efter igen på den sjuka avslutningshelgen. Trodde aldrig det skulle leva upp till mina förväntningar och vara lika bra som jag tyckte det var då men det var det faktiskt. Fast jag vill knappt erkänna hur länge vi stod i kö för att komma in eller hur många timmar jag spenderade där sammanlagt.

Just nu panikar jag lite inför kursprovet i kemi b på tisdag så jag har ägnat nästan varje minut hela lördag och idag åt att försöka lära mig allt vi gjort under året och det är inte så himla lätt.
Var utklädd till dalmatin (inte panda!!) på karros skiva med tema bokstaven d. Lånade Isabels vita tröja med svarta prickar på sen också.
Haha sen fick jag förresten världens infall att klippa lugg häromdagen (innan tesse gjorde det, faktiskt!! haha hej) för det är ju så himla snyggt men passar tyvärr inte riktigt mitt fyrkantiga ansikte så bra som jag skulle önska. Fast om jag hade platt hår skulle jag nog klippa lugg någon gång i alla fall.

Kommentarer
Tesse skriver:

jag tror du skulle passa med lugg!

Och ah Sommar!!!! Alltsa jag har typ cravings efter att ga dit. Det ar liksom dar jag har haft ALLA mina basta uteminnen, allt bara agde dar forra aret, och da var jag bara dar typ tre ganger haha. Sa ja. Jag onskade att jag var dar haha. Langtar verkligen efter vissa delar av Sverige<3<3 Och dig saklart!:) pusspuss

Datum och tid: 2012-05-10 - 19:44:05
Anita skriver:

jaaa sommar! är så himla bäst! längtar tills du kommer hem så vi kan gå dit tillsammans!!!! <3 PUSS

Datum och tid: 2012-05-12 - 15:49:28
URL: http://anitaa.blogg.se/

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback