Hur är stan en sån här kväll i augusti när sommarn regnat bort?

Ibland blir jag så himla arg. På någon kommentar, på livet, på någon person eller bara på mitt hår. På vad som helst. Sen blir jag arg på mig själv för att jag är så arg. För att jag blir så himla dryg och jobbig. Fast ibland har jag all rätt att vara det. Kanske inte om jag är arg på håret då. Vet inte om jag hade det nu heller, men jag har lyckats lugna ner mig i alla fall. Sitter i sängen och lyssnar på Winnerbäck, jag glömmer bort hur fin musik han har lite då och då. Men det är lika roligt att återupptäcka det varje gång.

Ett tips bara, om ni plötsligt bestämmer er för att måla naglarna med svart nagellack, se till att ni är stadiga på handen när ni håller i det. Om ni tappar det kan det hända att det voltar sjuttio gånger i luften och fläckar ner halva badrumsgolvet, så att ni får stå och skrubba med aceton den kommande halvtimmen.




Kommentarer

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback