Verkligheten slog till

Skolan började i onsdags. Allt satte igång direkt, plugg, tidiga morgonar, försovningar och pendeltågskaos (förseningar på upp till 60 minuter i fredags, tack för den missade lektionen). Det är ju trevligt att träffa klassen och så. Fast jag har lite svårt att sluta med mina kolla-på-tvserier-hela-nätterna-nätter.

Sitter just nu och läser om hur fotosyntesen går till och vad energiprincipen går ut på. Hahaha. Det är ju skrattretande. Har prov på hela naturkunskap A boken snart, så slipper vi den onödiga kursen i alla fall. Men det är fortfarande 150 sidor som jag måste ta mig igenom på några dagar. Vi fick boken innan sommaren så det var väl tänkt att vi skulle använda den tiden, men ärligt talat, vem gör det?

Nä, nu ska jag nog kolla på sex and the city istället.


och nu är vi äldst i skolan. Stora läskiga treor med 289 dagar till studenten.

Kommentarer

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback