Junk of the heart

Överlevde första dagen i killer game woho. Alla går runt och är jätteparanoida i skolan hela tiden, det är ganska kul. Stirrar misstänktsamt på varandra, går snabbt i korridorerna och kastar lite rädda blickar bakom axeln och sen finns det såklart vissa som går all in och maskerar sig och dessutom hänger konstant i trappan mellan tredje och fjärde våningen. Stirrade på mitt offer i matsalen (frizon) men såg honom inte under dagen annars. Du tror att du kan gömma dig genom att göra dig osynlig på facebook, jag vet vem du är ändå moahahaha, och du ska dööö. Om jag inte blir dödad först då.

Överlevde även dissikeringen. Stod mest vid sidan om och tittade på med äcklad min när de andra skar och klippte i organen. Petade lite med fingret på lungorna för att Lars sa att de skulle kännas som marsmallows. Jag tänker ändå inte bli läkare, kan vi snälla sluta med sånt här nu?

Kommentarer

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback