Längtar efter något som kan rädda mig



Problem 1: Jag har extrem träningsvärk och blåmärken som gör att jag inte kan sova normalt på nätterna. Dans är jättekul men ajaj.

Problem 2: Alla mina kläder känns plötsligt för stora. Har de töjt ut sig eller har jag gått ner i vikt...?

Problem 3: Vi har ingen mat hemma. Kanske anledningen till ovanstående punkt?

Problem 4: Ska jag hoppa av samhällskunskapen? Det är sååå lockande, mitt schema skulle typ bli perfekt utan den.

Problem 5: Vad ska jag göra för mat på fredag som inte innehåller ägg, laktos eller kyckling?

Problem 6: Vill jag verkligen vara med på ett utbyte med en klass i spanien??

Problem 7: För mycket plugg, för lite tid.

Kommentarer
Tesse skriver:

Tycker du ska aka pa utbytet, du kommer inte angra dig hur det an blir! :)

Datum och tid: 2011-09-13 - 20:30:02

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback