Once you go mac, you never go back?

Fredagskvällen blev grym på alla sätt. Jag, Agnes, Sofie och Isabel drog till Sommar! och hade det galet trevligt. Massa najs folk, massa bra musik, massa dans och allt sånt. Kunde inte varit bättre helt enkelt. Sen var det ju ganska så najs att vi kunde promenera hem till Agnes efteråt.
Och igår träffade jag Karro, vi satt på snaps uteservering och pratade och så, massa trevligt.
Försöker förstå mig på min kära mac, inte helt lätt alltid. Hur högerklickar man? Hur öppnar man nya flikar? Finns det ingen deleteknapp? Hur sparar man bilder i iPhoto? Hur gör jag med worddokument? Kommer ta ett tag att vänja sig, men det är lätttt värt det!

Kommentarer
Tesse skriver:

heheeh har du kommit på hur man högerklickar yet? Det har inte jag.... :P

Datum och tid: 2011-09-06 - 05:45:13
URL: http://tessetesse.blogg.se/

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback