Vuxenpoäng

Hej hopp. Lever livet här hemma med syster när föräldrarna är borta i grekland och sitter och äter chips på en SÖNDAG!?!?!? Hur busigt är inte det?? Nä men vi har faktiskt varit feeett ansvarsfulla under helgen och hållt huset städat och ätit riktig mat till både lunch och middag som vi själva lagat! Jag är ju nästan redo att flytta hemifrån? Saknas bara några kronor på kontot. Jag har faktiskt ställt mig i en bostadskö och även fixat ett sparkonto nu, kände att det var dags att flytta pengarna från nattduksbordet. Och så har jag en stående överföring från mitt vanliga konto (vilket betyder att jag måste leva på 950 kronor i månaden.....). Sen har jag fixat så studiebidraget kommer rätt nu när jag är 18 och så har jag en egen kortläsare till mitt bankkort och allt. Massa vuxenpoäng till mig!

Har skaffat twitter av någon anledning. Hittills förstår jag inte riktigt grejen. Men ni kan ju leta upp mig där och följa mig om ni vill, så får ni se om jag skriver något!


fina presenter från i fredags!

Kommentarer

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback