2 september

Hemma från Utö. Det är obeskrivligt skönt även om det faktiskt var en lyckad resa. Klart mycket roligare än jag trodde i alla fall. På min födelsedag blev jag överraskad på balkongen av ett sjungande gäng och en tårta i form av citron-singoallakakor i en ring med ett ljus i mitten och en noblesseask med paketsnören och ett litet kort. Det var jättegulligt! Sen fick vår lärare båda klasserna att sjunga för mig och den andra tjejen som också fyllde år. Och alla fina grattissms piggade verkligen upp under hela dagen. Jag kommer i alla fall alltid komma ihåg min 18årsdag, saker som att jag gick runt och identifierade stenar och åt middag på golvet mellan två våningssängar.

Men idag ska det firas på riktigt. Det blir sushimiddag med familjen om ett tag och sen tårta efter det. Hoppas på lite presenter också hehe. Sen ska jag möta upp ett gäng vänner och så blir det utgång!



Kommentarer
ulhyjbuey skriver:

Ivutunopi dodo, fucina banek uzinumayu, husaku ju fuke efiyijava ikewono sukudabe.

Datum och tid: 2012-10-16 - 12:29:26
URL: http://www.axozarova.com

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback