När livet känns sådär lugnt och fridfullt.

Tjohoooo bloggen. Hade min första danslektion idag. Det var kul, ganska stor kontrast mot allt annat i skolan haha. Det är liksom inte varje lektion jag får låtsas ha ett djupt och innerligt kärleksförhållande med ett golv. Just nu försöker jag kämpa mig igenom de sista 20 sidorna inför naturkunskapsprovet imorgon. Sen måste jag på något magiskt sätt också komma ihåg allt jag har läst på alla 150 sidor. Och klämma in en religionsläxa också. Och egentligen plugga lite derivator. Och göra samhällsuppgiften. Och forskarskolearbetet. Slutar klockan fem tre dagar i rad nu. Så det är bara hem plugga äta sova som gäller. Livet är underbart ibland.


Kommentarer

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback