Pumped up kicks

I år valde vi en ledig torsdag framför en dag i romme. Så istället för att flänga runt i snön har jag idag inte gjort något mer ansträngande än att ta mig till centrum för att avnjuta en sushilunch (läs: frukost) med Malin. Resten av dagen har spenderats i sängen med endast bra musik, världens intressantaste bok, chokladbollar och mina egna tankar till sällskap.

Igårkväll blev jag våldgästad av fanny som råkade ha vägarna förbi och sen drog vi in och mötte upp lite folk för en kväll på baba. Under kvällen hann jag vara allt från jättejätteglad till jättjätteearg och efter stängning blev jag och olga nästan påtvingade en stor pommesfrites av en luigi-kopia på donken innan jag var tvungen att springa iväg till min kära nattbuss i 17,5 minusgrader. Nu är jag jättehungrig och efter middagen blir det tårta och imorgon ska jag se the girl with the dragon tattoo.


Kommentarer

Lämna en kommentar

Ditt namn

Din e-postadress

URL/Bloggadress

Spara uppgifter

Skriv din kommentar

Trackback